دستم .........................

سلام دوستای خوبمتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

وای که چقدر دلم برای شما و وبلاگم تنگ شده بود !!!

از اول مهر تا امروز یعنی 22 ابان که پیشتون نیومده بودم اتفاق های خوب و بد زیادی برام افتاد که برای تعریف همه اون ها وقت زیادی می خوام .

امروز می خوام قصه ی شکستن دستم را براتون بگم.

فکر کنم 21 مهر بود زنگ اخر ساعت های یک ورزش داشتیم که با دوستام داشتیم والیبال بازی می کردیم  که توپش محکم خورد تو دستم و احساس کردم چهارتا انگشت دست چپم کامل برگشته خیییییلی درد گرفتن ظهر که رفتن خونه و به مامانم گفتم که این جوری شده مامان و بابام زود منو بردم بیمارستان امام رضا دکتر گفت دستت هیچ کارش نیست فقط تو اب گرم ماساپش بده و با یک بانده ساده ببندتش فرداش که از خواب بیدار شدم دیدم انگشتام حرکت نمی کنن و ورم کردن و رگشون بیرون زده بعداز ظهرش رفتیم پیش دکتر متخصص وقتی دستم رو دید گفت که برین باند و گچ بگیرین بیارین و دستم را گچ گرفت و گفت باید دوازده روز تو گچ باشه توی این دوازده روز خیلی اذیت شدم ولی بالاخره تمام شد

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مامان زهرا نازنازی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://zahra1389.persianblog.ir/



سلام عزیزم

مواظب خودت باش

سسسسسلام
مرسی دستم باز کردم که ...........

دیبا جون یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com

سلامممممممممممممممممممم
چه عجب مطلب نوشتی

بله دیگه

مامان علی خوشتیپ سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://alijoon.niniweblog.com

محفل آریائی تان طلائی
دلهایتان دریائی

شادیهایتان یلدائی
پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .


ایشاالله که دیگه برات مشکلی پیش نیاد

ندا دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام ماوا جان الآن بهتری ؟
واااااااااای تو و دیبا جون امسال چه ماجرای بشکن بشکنی داشتین توی مدرسه و دیبا هم که دندوناش اونطوری شد . تو رو خدا از این به بعد خیلی مراقب باشین تا ایشالله همیشه سالم و سلامت بمونین و اذیت نشین
بازم خدا رو شکر که 12 روزه مشکلت حل شد. تازه الآن توی سن رشد هستی و راحت ترمیم میشه

سلام ندا جون چه خبر؟
خیلی وقت بود ازت خبر نداشتم و خیلی دلم برات تنگ شده بود اونقدر تنگ شده بود یه یک مورچه هم نمی تونست ازش رد شه!!!!
اره خدا رو شکر الان که دیگه خیلی وقته گچ دستم رو واز کردم ولی خوب وقتی هوا سرد هست دستم خیلی درد میگیره ولی بازم .......
راستی شما چه خبر؟؟؟؟؟

ندا پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ق.ظ

دوباره سلام
خب خدا رو شکر که خیلی بهتری . آره اون دستت دیگه حساس شده و تا یه مدت باید خیلی مراقبش باشی تا استخونش کلا به حالت اولش برگرده و مقاوم بشه . یه مدت گرم تر از اون دستت نگهش دار ایشالله به زودی کلا خوب بشی
راستی امتحانا تموم شد ؟ امیدوارم مث همیشه موفق باشی و با بهترین نمره ها نتیجه ی زحمتهاتو بگیری
ممنون خیلی لطف داری ماوا جون
راستش اینجا مث قبل امن و امانه و خبر خاصی نیس
خیلی خیلی سلام برسون

سلام ندا جووووون
خوبی؟خوشی؟
اره خدا رو شکر بعد از یک ماه و نیم که امتحان داشتم این پنجشنبه (10.29)تمام شد حالا منتظر نتیجه هاشون هستم
شما هم خیلی سلام برسون اگه ستایش کوچولو رو هم دیدی حسابی از طرف من بوسش کن

مریم مامان ماهان دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ق.ظ http://www.mahanema.blogsky.com

سلام خوبی ماوا جون
خیلی وقته که مطلب جدید نزاشتی ها
بابا بنویس از احوالاتت عزیزم

سلام
خوب هستید؟
هی
مگه این درس های ------می زارن
همش ادم باید درس بخونه

دیباجوووووووون چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com/

مهلا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

بعدشم بسکت بال بازی نمیکردی تقصیرتوپم نبودحواستون پرت بود!

چرا خیرم

دیباجوووووووون جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com/

اییییییییییییی دختر حواس پرت

افسانه دل . راحیل جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

با سلام نسرین جان حالت خوبه من شرمنده محبت تو نازنین که بوی خواهرم را میدهی عزیزم اون بسیار زن مومن و با ایمان کاملی بود خداوند او را رحمت کند عزیزم من منتظر قدوم مبارک همه شما در کلبه محقرم هستم بدرود تا درودی دیگر

افسانه دل . راحیل جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

شهین جان سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم از اینکه به من سر زدی قربونت برم شهین جان عزیزم دوستت دارم زیاد بهمه سلام برسان بیا پیشم بدرود تا د رودی دیگر

مامان حسنا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام عزیزم این شکلارو از کجا میاری

سلام
می تونید از سایت هایی که لینک کردم بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد