....!!!!!؟؟؟؟؟...

زیبایی زندگی اینه که بی خبر دعات کنند ، نبینی و نگات کنند ، ندونی و دوستت داشته باشند.

خوشبختی ما در سه جمله است:تجربه از دیروز ،استفاده از امروز ،امید به فردا.ولی افسوس که گاه با این سه جمله زندگی را تباه می کنیم :حسرت دیروز ،اتلاف امروز ، ترس از فردا.



تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

روزهایت شاد شاد.روزگارت بر مراد .بخت و تقدیرت قشنگ . عمر شیرینت بلند . سهم چشمانت بهار . هر بهارت پایدار .تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

همه ی لحظه های بهاریت پر از شکوفه ارزوهای قشنگ.


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

با افکار زیبایت زندگی کن ! چون زندگی به اندازه ی فکرهای تو زیباست.



نظرات 34 + ارسال نظر
موچه کوچولو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

سلام خانوم کوچولو
وبلاگ زیبایی دارین
چشم من هم لینکتون میکنم

سلام
ممنون شما لطف دارید

مهلا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

قشنگ بود

ghazalak سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

همشون قشنگ بود ولی اولی قشنگتر از بقیه بود

ممنون که نظر دادی غزاله جون
بیشتر بیا

ارزو چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام ماوا جون خیلی قشنگ بود
امیدوارم بتونی همیشه اینجور متن های قشنگ بنویسی
دوستت دارم
راستی یادم رفت بگم که خیلی خوش حال شدم وقتی دیدم به وبلاگم اومدی ممنون
بیشتر بیا

بهار چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

اگه کسی دوست داره فکر نکن که دلیلش محبت اونه واسه اینکه تو لایق دوست داشتنی دوستت داره
دوستت دارم دوست خوبم

غزالک چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

دلتنگی بد نیست یادگاریست برای انان که دوستشان داری و دورند

افسانه چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

with each yaer l will love you more remember that ur best years are still a head of you and l ll be there

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

ماواکی مطلب جدیدمیزاری تووبلاگت؟هروقت گذاشتی اگه بهم خبربدی ممنون میم

باشه حتما راستی دیشب خوش گذشت؟

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

اره رفتیم سیناخیلی خوش گذشت فشفشه روشن کردیم کیک گرفتیم وشمع کادودادیم خیلی حال داد

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

راستی اگه ازاین اسمسا میخوای من دارم هروقت خواستی بگوواست بفرستم خوشحال میشم بهت کمکی کرده باشم تاوبلاگت ازاینی که هست قشنگ تربشه

مرسی پس الان به گوشیم اس کن باشه ؟؟؟؟؟

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

الان یه دوتاواست بنویسم کافیه؟راستی نمیخوادبه ارمین بگی اقاارمین چون ازماسه سال کوچیک تره نمیخوادرسمی باهاش صحبت کنی

می دونمخودت تو مدرسه گفتی
راستی اسومس هات به دستم رسید مرسی

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

یادم رفته بودخواهش میکنم قابلی نداشت هرروزکه وقت کردم بازم ازاینابرات میفرستم ماباهم دوستیم بایددراینجورمواقع به هم کمک کنیم

مرسی

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

امیدوارم سال دیگه هم توکلاس هم باشیم وازهم جدانشیم من توکلاس قبلیمونم امیدوارم توهم توهمون کلاس باشی


دوستت دارم ماواجون

من هم همین طور و فکر کنم توی کلاس هم باشیم
منظورت از کلاس قبلیمون چی
من هم دوستت دارم

مهیا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

قلبم رامیدم بتومواظبش باش نه بخاطراینکه قلب منه (به خاطراین که توتوشیاینم یه اسمس اگه میخوای بزارش تووبلاگت

مرسی خیلی قشنگ بود محیا جون

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

خوب دیگهچه خبرماواخانم؟۳روزمونده به مدرسه ها بازبایددرس خوندن شروع کنیوالا من دیگه حوصله ندارم!

من هم همین طور راستی هم فقط سه روز مونده

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

وای......خیلی بده!بدم میادازهرچی مدرسه

دقیقا باز فکر کن امتحان و پرسش و نمیدونم هنر و علوم و زنگ تفریح و ...

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

فکرشم اعصابم خوردمیکنه!یه زنگ تفریحم خوب بودکه اونم بایددرس بخونیم تامباداازمادرس بپرسن ویادنداشته باشیم

دقیقا اون هم با دل جوشی من و تو

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

میبینم که بامهیا حال میکنیا

با هر دوتاتون حال می کنم

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

من که شبای امتحان به زورمیخوابمچشمامم مثل این شکلک میشه

دقیقا من هم تازه اونقدر استس دارم
حالا هر کی ندونه فکر می کنه ما شاگرد تنبل کلاسیم

مهیا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

فقط بامن حال کن

نه نه هر دو تاتون را دوست دارم
پس با هر دوتاتون حال می کنم باشه ؟؟؟؟؟

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

مندیشب خونه خواهرم خوابیدم هنوزم اون جاام من بالبتاب دامادمون برات نظرمینویسم مهیابالبتاب خودش

افرین من هم تا اون موقع با کامپیوتر خودم جوابت را می دادم ولی الان با لپ تاب خواهرم چون لب تاب خودم شارژ نداره

مهیا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

[:بامن حال کن

با هر دوتاتون

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

واقعاجالب اینجاک مادرسم میخونیم واسترس داریم شاگردتنبلادرسم نمیخونن واسترس ندارن

بازم باید بگم واقعا ما خودمون را میکشیم تا درس بخونیم با این حال استرس داریم ولی شاگرد های تنبل ...................

مهیا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

ای بابامدرسه هنوزشروع نشده شماهم همش دارین ازمدرسه حرف میزنین

چه دل خوشی داری تو مهیا

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

به قول فرزانه غصرو وللش فایده نداره

دقیقا
ولی کاش این دلم راضی می شد اخه بازم مدرسه

مهیا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

دلم به بازی ژنرال خوش کردم

این بازی که من می گم قشنگتره

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

بیاازتوبحثش بیایم بیرون واسه چی الکی غصه بخوریم دیگه چه خبر؟

هیچی دیگه کم کم باید اماده شیم برای مدرسه ها

مهیا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

روی من بالانیارین وایستین برم کیسه بیارم

مهیا منظورت چی ؟؟؟؟؟؟

مهلا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

من شایدامشبم خونه خواهرم بخوابم مهیا خیلی اصرارمیکنه

پس یعنی مامان و بابات را یک روزه ندیدی

مهلا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

نه اشکال نداره

مهلا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

دیگه چه خبرا؟

هیچی ولی مهلا چه قدر مانتوهامون زشت بود مگه نه ؟؟؟

مهلا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

نه به نظرمن خوشگل بودولی به مانمییومد

شاید

[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

الان مهیاام میادتووبلاگت.من بعدازظهرمیرم کفشام عوض کنم چون خیلی زشت بودالبته اگه جایی بازباشه

امیدوارم باز باشه و امیدوارم بتونی کفش خوبی بخری دوست خوبم

مهلا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

مرسی مهیاهنوزنیومده؟قراربوده بیادتووبلاگتالان خواهرم خونه ی ما

کدوم خواهرت ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد