اخ جون سفر

سلام به همه ی شما دوستای خوبم


تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

می دونید من امروز خیلی خوش حالم و این خوشحالی دو دلیل دارد یکی این که بالاخره امتحان زبانم را دادم و خودم فکر می کنم که ان شا الله نمره ی بالایی بیارم.         


تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول   تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول   تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

و اما دلیل دوم که مهم تر از دلیل اول است می دونید بعد از فوت پدربزرگم روحیه ی همه ی ما (یعنی مخصوصا مامانم و من و محیا جون و بابام)خیلی خسته است پس تصمیم گرفتیم بریم مسافرت !!!!

راستش قرار امشب ساعت 12 با ماشین خودمون بریم مشهد و اونجا می ریم خونه ی خالم بعدش فردا ساعت 5 بعداز ظهر با هواپیما بریم کیش 5 روز اونجا باشیم و بعدش دوباره برگردیم مشهد دو روز خونه ی خالم بمونیم و بعدش بریم طرقبه و شاندیز و نیشابور ...

امیدوارم بهمون خوش بگذره من که خیلی ذوق و شوق دارم.

راستی شما چی نمی خواین بریم مسافرت؟کجا؟؟؟؟

می شه از شما هایی که رفتید بپرسم مسافرت کجا رفتید؟؟؟؟    

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

خوش به حالتون
برای منم دعاکن

سلام افسانه جون
چشم حتما دعا می کنم

ارمین پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

من رفتم اسفهان.خیلی خوش گذشت

اقا ارمین اصفهان نه اسفهان خوب خداراشکر خوش گذشته راستی مهلا نمی خواد بره سفر ؟؟؟؟؟

ارمین پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ

داشتم سریع تایپ می کردم.دستم خوردبه (س)

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد