عیدتون مبارک

                                                            سلام دوستان


عید است و دلم خانه ویرانه، بیا

این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید سعید فطر مبارک


خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین

خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر

خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت

خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . .


عید سعید فطر و پایان ماه صیام

بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام

که تا سال آینده، صفا و پاکی دل

حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل


و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم

اللهم عجل لولیک الفرج


خداحافظ ای ماه غفران و رحمت / خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها / خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه / خداحافظ ای بهترین ماه الله


وداع اى ماه عشق و جوشش و شور / وداع ای ماه حق و تابش نور

وداع اى شافع مقبول درگاه / وداع اى استان عصمت الله . . .

آرزومند قبولی عبادات شما


.

حضرت امیر(ع) می‏فرمایند:

«کمترین پاداش روزه ‏داران آن است که در آخرین روز ماه

مبارک رمضان فرشته‏ ای آنان را ندا می‏دهد و می‏گوید:

مژده باد بر شما ای بندگان خدا، که خداوند گناهان گذشته

شما را بخشود. پس مواظب باشید که از این پس چه می‏کنید»


دوستتون دارم و بهترین ارزوها را برایتون می کنم.(منو و خدا هر روز صبح فراموش می کنیم او خطاهای مرا و من لطف او را)با ارزوی بهترین عیدی از جانب خداوند.

(باز هم عیدتون مبارک.)

نظرات 7 + ارسال نظر
محمدرضا گرامی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ http://gerami.blogsky.com

عیدتون مبارک باشه

سلام
ممنونم .
عید شما هم مبارک

مامان زهرا نازنازی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://zahra1389.persianblog.ir/

عیدت مبارک عزیزم

سلام من رو به مامان مهربونت برسون

سلام
ممنون عید شما هم مبارک.
چشم بزرگیتون را می رسانم.
زهرا نازنازی را از طرف من ببوسید.
براتون ارزو می کنم تا بهترین عیدی را از خداوند بگیرید

دیباجون چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com

گلم مطلبت خیلی خوشگل بود

ممنون دیبال جون

مهلا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

عیدت مبارک باشه

مرسی
عید تو هم مبارک

ناهید جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام عزیزم ماوا یعنی چی

سلام
ماوا یعنی پناهگاه و ارامش دهنده
(راستی پایین عکسم هم نوشتم

ندا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام ماوایی
عید شما هم مبارک ( البته با تاخیر )
امیدوارم عباداتتون مقبول درگاه حق باشه و به آرزوهاتون برسین و همیشه سلامت و شاد باشین

سلاااام عزیزم
ممنون من هم همین ارزو را برای شما دارم
من برای همه دعا کردم راستی ندا جون اون روز یکی برام یک نظر خوصوصی نوشته بود و گفته بود تو را خدا برام دعا کنید چون بچه ی دوسالم مبتلا به سرطانه و دکترا همه ازش قطع امید کردن بچه ی دیگم هم مبتلا به MSهست و از گردن به پایین فلج برام دعا کنید من هم براش دعا کردم تو هم براش دعا کن

ندا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

آخی !
ایشالله همه ی مریضا به زودی زود خوب خوب بشن مخصوصا بچه ها !
باشه چشم حتما براشون دعا می کنم

اره ان شا الله
ان شا الله همه ی مشکلات همه حل بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد