هفت تا چیز کوتاه

سلام اومدم تا هفت تا مطلب کوچولو بگم و برم.

1_راستش خواهرم وقتی بچه بود مامانم با موهاش براش علامت سوال درست می کرده.به موهای این نی نی نگاه کنید مامانم می گه مثل همین.......!!!!!!!!

2_مامانم عاشق پروانه هاست برای همین از من خواست تا این عکس ها را بزارم توی وبلاگم.یک عالمه است اما فعلا همین دوتا را گزاشتم.

3_خواهرم(محیا جون)عاشق این شخصیت کارتونی است (راستش حیوان مورد علاقه ی اون هم خر  است)

4_مامانم وقتی بچه بودم به من می گفت تویی تی

5_و به خواهرم می گفت سیل وس تر

6_حیوان مورد علاقه مادربزرگ عزیزم(خدا رحمتش کنه)گربه بود پس این گربه ی خوشگل را تقدیم می کنم بهش.








7_حدود دو هفته ی قبل روی شاه پسند تو حیاط خونمون(گل مورد علاقه ی مامان جونم)که حالا اندازه ی یک ادم بزرگ شده ده بیستایی پروانه های خیلی خوشگل رنگارنگ  خونه کرده بودند وقتی می رفتیم توی حیاط عین فیلم های مستند میامدند جلومون و انگار می رقصیدند (به قول مامانم انگار  حیاط خونمون شده بود یک تیکه ای از بهشت )اما یک روز که مامانم شاه پسند را شست تا خاکی نباشه انگار پروانه هامون قهر کردن و رفتن.از اون روز مامان هر موقع شاه پسندش را نگاه می کنه دلتنگ پروانه هاش می شه جاشون حسابی خالی.......

ر


مامان بابا و خواهر عزیزم خیلی دوستتون دارم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد