گربه شر ماوایی

سلام دوستای خوبم .

راستش امروز می خوام براتون از گربه فوزولم (لوسی خانم)حرف بزنم.

اول باید بهتون بگم در واقع اون گربه ی منه اما گربه ی ارمان(پسر خالم)

منظورم را فهمیدید ؟(جواب همه تان را می دانم که نه هست)

راستش چند روزی که ارمان رفته مشهد و لوسی را به ما داده تا ازش مراقبت کنیم(البته لازم به ذکر است که بگم چند روزی که نوشتم منظورم یک ماه است)لوسی یک گربه ی خخخخخخخیلی شر و باااااااهوش است اون الان تو زیر زمینه و توی زیرزمین هم چند تا از کامپیوتر های شرکت داییم هست اون روز که رفته بودیم تا بهش غذا بدیم دیدیم که موس داییم را برداشته و با هاش کلی بازی می کنه(اون را پرتاب می کرد جلو و سریع می رفت دنبالش یا کلیداش رو فشار می داد و به قول خودمون حال می کرد.)

یا وقتی در زیر زمین را باز می کردیم تا بیاد برای خودش توی راهرو بازی کنه و افتاب بگیره ان قدر صر و صدا می کرد تا قسمت پست در را باز کنیم و بیرون را تماشا کنه.

خلاصه شر بازی های لوسی خانم سسسسر ددددددراز دارد.       دوستتان دارم   فعلا بای

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

ااا پس آرمان لوسی خانومشو گذاشته پیش شما !
چه بامزه ! حتما ربه ها هم می فهمن که اون وسیله کامپیوتر یه جور موشه و باهاش بازی می کنن ! فکر کنم وقتی آرمان برگرده لوسی کلی کامپیوتر بلد شده باشه و بتونه برای آرمان پروژه هاشو تایپ کنه
راستی خیلی وبلاگت خوشکل شده ! عکساش واقعا قشنگن . مطالبت هم هر دفه جالب تر می شن . موفق باشی ماوا جون و بقیه ی تابستون بهت خوش بگذره . بوووس

سلام ندا جون.
اره اتفاقا دیروز داشتم به مامانم می گفتم که حتما شب که می شه لوسی دوستاش را صدا می زنه اون ها هم از دیوار حیاط می پرن تو و چون در زیرزمین باز و قفل نیست به راحتی وارد زیرزمین می شن و یک partyدرست می کنند.
راستی مرسی ندا جون چشمات قشنگ می بینه.
من هم امیدوارم ک شما هم با مامانت و. اقا سعید تابستان خوبی را سپری کنید(یعنی از این به بعد).
راستی هم را سلام برسون و اگه این کوچولوی تپلی ستایش را دیدی از طرف من یک عالمه ببوستش.
دوستت دارم خداحافظ

دیبا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com

سلام ماوایی این گربه باید خیلی خونسرد باشه

سلام دیبایی
برای چی؟

ندا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

ممنون از لطفت عزیزم !
راستش ستایش دیگه تپلی نیس ! قد کشیده و لاغری شده !! ولی هنوزم بلا و بامزه س . حتما پیغام محبت آمیزت رو بهش می رسونم مرسی

پس ستایش شیطون و لاغر را از طرف من ببووووستش

دیبا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com

برای اینکه ارمان میگفت وقتی میاد رو پام دعواش میکنم
ونمیدونم وقتی بیاد روی پیتو تو چی کار میکنی

arman سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://mevajoon blogsky.com

salam.ma umadim ye khodi neshun bedim berim. rastesh nazare javascript:void(0);khasinadaram. javascript:void(0);khosh bgashid ta javjavascript:void(0);ascript:void(0);bad. fln

سلام ارمان
مرسی که برام نظر نوشتی راستش یک ساعت داشتم نظرت را می خواندم تا فهمیدم نظرت چی!
حالا هم گیج شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد