کودکان گرسنه

می دونین دوست های خوبم می خوام براتون یک چیز تلخ تعریف کنم.

راستش چند روز پیش با خواهرم(محیا جون)داشتیم تلویزیون نگاه می کردیم که یک دفعه بحثی که داشت در تلویزیون می شد ما را به خودش جذب کرد.

می دونین درباره ی چی صحبت می کردند؟...........درباره ی مردم سومالی!

اون ها را می شناسید؟......سومالی منطقه ای در حدودا جنوب افریقاست. چند وقتی است در سومالی خشک سالی شده است.و مردم انجا دارن از تشنگی و گرسنگی و گرما می میرند.

اون شب توی تلویزیون عکسی درباره ی ان ها نشان داد که تا اخر شب ناراحت بودم .ماجرای عکس این بود که گروهی اومده بودند و بین ان ها غذا پخش می کردند ناگهان گوشه ی عکس بچه ای را دیدیم که در حال مردن بود و خودش را داشت روی خاک ها و سنگ ها می کشید تا بیاد و تکه ای غذا بگیرد اون کودک یک همراه هم داشت. یک لاشخور که منتظر بود تا اون کودک ضعیف بمی رد و اون را بخورد.

دیدین چه قدر سخت و تلخ است هر دلی را به اتش می کشد.

پس لطفا برایشان دعا کنید تا از این خشک سالی نجات یابند.

                                  لطفا دعا کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
دیبا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com

منم میدونم ماوا جون این مردم خیلی سختی میکشن

اره دیبا جان خیلی دارن اذیت می شن

ghazaleh joon یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام وبلاگتون قشنگ بود. از عکستم خوشم اومد. مطالباشم جالب بود.موفق باشی.......................?؟

مرسی غزاله جون برام بیشتر نظر بنویس دوستت دارم

ندا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ق.ظ

واااای آره طفلکیا !
اون مورد رو که نوشتی عکسشو توی اینترنت گذاشته بودن خیلی خیلی ناراحت کننده بود !
توی خیلی از کشورای افریقایی وضعیت زندگی و تغذیه ناجوره متاسفانه . حتی وقتی من بچه بودم هم از این تصویرها زیاد نشون میدادن
امیدوارم خدا خودش همه جای دنیا رو به دور از بلایای اینجوری نگه داره

ان شا الله.
من خیلی ناراحتم که اونا وضعیت شون این جوری.

مهلا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

حتمادعامیکنم خیلی براشون ناراحت شدم

اره خیلی ناراحت کنند است راستی صفحات دیگر را هم دیدی

مهلا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

چرا مهلا راستی ساعت 5 تنا 6 مصلی چهلم پدر بزرگم امروز الانم باید بریم اون جا فعلا خدافظ بهت اس می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد