تعدادی از اس ام اس های مرده علاقه ی من

1.باران بهانه بود تا زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی کاش نه کوچه انتهایی داشت و نه باران بند می امد.

2.خوشبختی ما در سه جمله است :تجربه از دیروز-استفاده از امروز-امید به فردا....ولی ما با سه جمله دیگر زندگی را تباه می کنیم .حسرت دیروز-اتلاف امروز-ترس از فردا.

3.روزگارا!که چنین سخت به من می گیری

با خبر باش که پژمردن من اسان نیست

گر چه دلگیر از دیروزم

گر چه فردای غم انگیز مرا می خواند

لیک باور دارم دل خوشی ها کم نیست

زندگی باید کرد دوست می باید داشت...

4.شاید نشود به گذشته بازگشت و اغازی زیبا ساخت ولی می شود اینک اغاز کرد و زندگی زیبا ساخت.

5.ما برنده ایم اگر لحظه های شیرین امروز را قربانی اتفاقات تلخ دیروز نکنیم.  

من فکر کنم دختر خالم (نداجون) که فوق لیسانس ادبیات از این اسومس ها مثل دایی علی جونم خوشش می اید.

نظرات 2 + ارسال نظر
دیبا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://dibajoon.blogsky.com

خانومی به وبلاگ ما هم سر بزن خیلی اس مس هات قشنگه

باشه خانومی چشمات قشنگ می بینه

ندا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ق.ظ

من که از نصف بیشترشون خوشم اومد !
دستت درد نکنه مطالب قشنگی که خودت دوست داری اینجا می نویسی تا بقیه هم بخونن .
برای همه سلام برسون بوووس

دست شما هم درد نکنه که این قدر برام نظرهای قشنگ می نویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد